Ćwiczysz i jesz zdrowo, ale nie widzisz odchudzających efektów?

10-07-2015 | Posted by Natalia

Regularnie ćwiczysz, stosujesz kolejne diety, ale mimo to Twoje wyniki nie chcą się poprawić, waga ani drgnie, a mięśnie nie mogą nabrać kształtu? Nie poddawaj się zbyt szybko! Zobacz, co możesz zrobić, aby upragnione efekty odchudzania w końcu stały się widoczne:

Przestań patrzeć na wagę

Waga jest tylko znikomym wskaźnikiem decydującym o stopniu poprawy naszej sylwetki. Na początku przede wszystkim powinien interesować Cię stosunek zawartości tkanki mięśniowej i tłuszczowej w Twoim organizmie. Oczywiście, z biegiem czasu kilogramy na wadze też zaczną spadać, ale zanim to nastąpi, skup się po prostu na dobrym samopoczuciu. Nowe ćwiczenia, zbilansowana dieta i optymistyczne nastawienie napełniają nas dodatkową energią, której organizm wcześniej nie dostawał. Zamiast więc martwić się wagą, poświęć więcej czasu na sen, który pomoże Ci się zregenerować. A rano będziesz dzięki temu mieć więcej sił i pozytywnej energii.

PAMIĘTAJ: Mięśnie są cięższe niż tłuszcz. Dlatego jeśli intensywnie ćwiczysz i przybywa Ci tkanki mięśniowej, Twoja waga może się nie zmieniać.

Zrelaksuj się

To powinna być dla Ciebie zasada numer 1! Podczas treningu i każdej aktywności fizycznej nasz umysł zapomina o kłopotach dnia codziennego. Na godzinę lub dwie możesz zignorować cały świat i skupić się tylko na sobie. Poświęć ten czas na poznanie swojego ciała. Wykonuj powoli obroty, skłony, odkrywaj nowe mięśnie i pobudzaj je do pracy. Dzięki temu Twoje wyniki będą coraz lepsze, a po treningu zyskasz nową energię.

Pij dużo wody

Dorosła osoba powinna pić dziennie od 2 do 2,5 litra wody. Czasami ciężko się do tego zmusić, ale dzięki dobremu nawodnieniu organizmu nasza skóra nie jest wysuszona, wolniej tworzą się zmarszczki oraz cellulit. Woda ponadto wspiera organizm w odprowadzaniu szkodliwych toksyn i zapobiega obrzękom ciała.

Uzupełnij swoją dietę

Każda dieta odchudzająca jest skonstruowana w taki sposób, aby zmniejszyć dzienne spożycie kalorii. W odpowiedzi organizm zużywa mniej energii, która bierze się z pracy mięśni. Jeśli zmniejsza się siła mięśni, zmniejsza się także ich objętość, a to powoduje spowolnienie metabolizmu. Mięśnie są głównym konsumentem kalorii, dlatego im więcej ich masz, tym szybciej spalasz zbędną tkankę tłuszczową.

Głównym budulcem mięśni jest białko, które znajdziesz w mięsie i produktach mlecznych. Używaj również izolatu białka serwatkowego SHAPE iT Best Whey To Fit, który pomoże Ci w kształtowaniu mięśni, a dodatkowo dostarczy aminokwasy egzogenne, których nasz organizm nie jest w stanie sam wyprodukować.

Unikaj węglowodanów

Podczas spożywania węglowodanów poziom cukry we krwi wzrasta, a jego nadmiar przekształca się w tkankę tłuszczową. Jeśli do wyboru masz zdrowe tłuszcze lub węglowodany, wybieraj te pierwsze. Szybko zostaną one spożytkowane podczas treningu. Uważaj natomiast na ukryte cukry w gotowych sosach, pieczywie, sokach owocowych, kiełbaskach i owocowych jogurtach. Mniej tłuszczy na opakowaniu oznacza więcej węglowodanów w środku. Jeśli jednak masz ochotę na słodką przekąskę, pamiętaj o proteinowym batoniku SHAPE iT Choco Raspberry Vanilla, który jest pokryty czekoladą, a zawiera mniej niż 1 g węglowodanów.

PAMIĘTAJ: Twój organizm nie powinien dostawać więcej niż 20 g węglowodanów dziennie. Efekty pojawią się wkrótce same, więc nie poddawaj się w trakcie drogi do celu.

Korzystaj z lata

Właśnie zaczęło się lato, a my dałyśmy Ci kilka wskazówek, dzięki którym będziesz się nim cieszyć w nowym ciele. Pamiętaj, że walka ze zbędnymi kilogramami to Twoje nastawienie, odpowiednia dieta, suplementacja i trening. Nie ma na co czekać, zacznij korzystać z lata już teraz!

News Tags