Jedz i chudnij – 5 odchudzających trików

Jedz i chudnij – 5 odchudzających trików

12-06-2014 | Posted by Paulina

Rodzice zwykli mówić dzieciom: „Jak zjesz wszystko, to dostaniesz nagrodę”. Z biegiem lat zaczynamy jednak myśleć, że jeśli chcemy zostać nagrodzeni wymarzoną sylwetką, nie możemy jeść wszystkiego. Tymczasem szczupła figura nie powstaje z głodu. Możesz jeść, na co masz ochotę, a jednocześnie dobrze wyglądać. Jak to zrobić?

Sekret tkwi w starannym przeżuwaniu

Każda żywność traci znaczną ilość kalorii, jeśli jest długo przeżuwana. Dodatkowo jeżeli starannie pogryziesz swój posiłek, żołądkowi będzie łatwiej go strawić. Naukowcy odkryli także, że im szybciej jesz, tym łatwiej będzie Ci przytyć. Kiedy posilasz się w pośpiechu, nie zdajesz sobie sprawy, jak duża była Twoja porcja. Z kolei małe, starannie przeżuwane kęsy pozwalają delektować się potrawą i na dłużej zaspokoić głód

Nie spiesz się!

Ludzki mózg rejestruje uczucie najedzenia dopiero po ok. 20 minutach od rozpoczęcia posiłku. Dlatego kiedy jesz w pośpiechu, pochłaniasz w tym czasie większą porcję lub nawet kończysz obiad, zanim Twój mózg zarejestruje jego rozpoczęcie! Podobnie jest z posilaniem się w ruchu – podczas spaceru czy biegu do pracy. Jeśli Ci się to zdarza, wyrządzasz swojemu organizmowi ogromną krzywdę. Postaraj się więc znaleźć w ciągu dnia czas, aby usiąść wygodnie i delektować się swoim ulubionym daniem. 

Dieta bez węglowodanów

Jednym z najczęstszych błędów podczas odchudzania jest wyeliminowanie z jadłospisu węglowodanów – makaronów, ryżu, chleba czy ziemniaków. Żywność ta jest jednak wartościowa i dostarcza organizmowi niezbędnej energii. Osoby będące na diecie bez węglowodanów często odczuwają zmęczenie, senność i rozdrażnienie. Aby tego uniknąć, a jednocześnie chudnąć, wybieraj makaron razowy, pełnoziarniste pieczywo i brązowy ryż. To, że jesteś na diecie, nie musi oznaczać, że przestaniesz jeść ulubione spaghetti!

A co ze słodyczami?

Kolejną często powtarzaną zasadą odchudzania jest definitywne pożegnanie się ze słodyczami. Wiele z nas nie wyobraża sobie jednak kawy bez porcji ulubionego ciasta lub słonecznego weekendu bez wypadu na lody. Aby schudnąć, nie musisz jednak całkowicie rezygnować z łakoci. Staraj się wybierać te zdrowsze, np. gorzką czekoladę i owocowe sorbety. Piecz ciasta z dodatkiem stewii i wybierz jeden dzień w tygodniu, kiedy pozwolisz sobie na słodkie co nieco. 

Jedz słodycze oraz makarony i chudnij

Podstawa skutecznego odchudzania to nie dodawanie sobie kolejnych zakazów, lecz zdrowe i przemyślane posiłki. Z łatwością przygotujesz mniej kaloryczną pizzę, risotto, a nawet czekoladowe ciasto czy tiramisu. A o to, aby nie zaprzepaściły one efektów odchudzania, zatroszczy się innowacyjny zestaw Sensilab: SlimGo Sugar Blocker, który hamuje wchłanianie cukrów z posiłku, oraz SlimGo Carb Blocker, który zapobiega odkładaniu się węglowodanów pod postacią zbędnej tkanki tłuszczowej.

Suplementy te ograniczają apetyt na niezdrowe przekąski, a jednocześnie ułatwiają zmniejszenie liczby kalorii przyswajanych przez organizm po jedzeniu. Dzięki temu możesz jeść słodycze i węglowodany, a Twoja waga wciąż będzie spadać.

 

Polecamy!

SlimGo Carb Blocker

Hamuje degradację skrobii w żywności!

Zamów tutaj>>

 


SlimGo Sugar Blocker

Pokonaj walkę ze słodyczami!

Zamów tutaj>>

News Tags