Jak wyszczuplić uda? 4 najskuteczniejsze sposoby na szczupłe nogi!

12-10-2017

Z jakich okolic najtrudniej zrzucić nadprogramowe centymetry? Odpowiedź na to pytanie dla większości kobiet jest oczywista! Najszybciej chudną ręce, szyja i ramiona, a najtrudniej zrzucić tłuszczyk z ud, brzucha i bioder. Jak to zmienić? Przeczytaj koniecznie artykuł. 

 Trening cardio 

Jeżeli chcesz schudnąć, włącz do swojej codziennej rutyny trening cardio. Nie od dziś wiadomo, że jest to najskuteczniejsza broń w walce z tłuszczem i nadprogramowymi kilogramami. Regularne wykonywanie tego rodzaju treningu, pozwala nie tylko zgubić kilka centymetrów, ale także zwiększa wydolność organizmu i zmniejsza ryzyko chorób serca. 

Twoim największym problemem są masywne uda? Zacznij biegać długodystansowo! Wszak żaden maratończyk nie ma rozbudowanych, grubych ud… 

 

Jedz regularnie 

 Regularne jedzenie posiłków pozawala uniknąć podjadania, które wiąże się najczęściej z niezaplanowaną  nadwyżką kaloryczną. Dobrym pomysłem jest planowanie jadłospisu i rozpisywanie makroskładników każdego posiłku. Dzięki temu, przejmiesz kontrolę nad swoim talerzem i łatwiej będzie Ci trzymać się prawidłowej diety. 

 

Ćwiczenia wzmacniające 

Trening wzmacniający jest równie istotny dla naszego zdrowia i sylwetki, jak trening cardio. Pamiętaj, aby 2-3 razy w tygodniu wykonać kilka serii podstawowych ćwiczeń siłowych, takich jak: przysiady, wykroki, pompki (na początku mogą być damskie), czy brzuszki. UWAGA! Poprawna technika przy wykonywaniu ćwiczeń jest niezwykle ważna - pozwala uniknąć kontuzji i zmaksymalizować efekty treningu. Jeżeli nie jesteś pewna, czy poprawnie wykonujesz ćwiczenia, zasięgnij rady specjalisty. Nie rób nic na własną rękę, bo możesz sobie jedynie zaszkodzić. 

 

Pij wodę! 

 Specjaliści zalecają picie ok. 2,5 l wody dziennie. Ilość ta pozwala nie tylko zachować organizm w dobrym zdrowiu, ale także umożliwia… POZBYCIE SIĘ NADMIARU WODY! Pozornie może brzmieć to dziwnie, ale nasze ciało potrzebuje płynów dostarczanych z zewnątrz, aby móc wyregulować swoją gospodarkę wodną. 

Nadmiar wody w organizmie może być mylony ze zbędną tkanką tłuszczową. Jeżeli zaczynasz proces odchudzania, upewnij się, że w przyczyną niechcianych centymetrów nie jest zalegająca w Twoim ciele woda.