Jak przetrwać święta bez diety i nie przytyć?

Jak przetrwać święta bez diety i nie przytyć?

12-12-2014 | Posted by Natalia

Aby uniknąć powrotu zbędnych kilogramów, które często zostają nam po kilku dniach obfitego bożonarodzeniowego biesiadowania, trzeba wcześniej zaplanować strategię, której będziemy się trzymać. Poniżej znajdziecie kilka propozycji, które pozwolą Wam spróbować świątecznych przysmaków bez obawy o dodatkowe kilogramy.

1. Możesz spróbować większość świątecznych potraw, ale niech będzie to naprawdę tylko kosztowanie, a nie całe porcje wszystkich wigilijnych dań. Staraj się też wybierać potrawy bez panierek i majonezu.

2. Najlepiej nałożyć sobie wszystko na talerz, zamiast dokładać co chwilę nowe smakołyki - dzięki temu zjesz dużo mniej.

3. Skup się na potrawach typowo świątecznych, na które czekasz cały rok. Zrezygnuj zaś z tych, które goszczą na Twoim stole częściej.

4. Jedz wolno i delektuj się wszystkimi smakami.

5. Pamiętaj o aktywności fizycznej. Krótki, ale intensywny spacer na mroźnym powietrzu pobudzi krążenie i metabolizm.

6. Nie wolno się głodzić, a następnie przystąpić np. do obfitej kolacji wigilijnej. Twój organizm potrzebuje określonej liczby kalorii w ciągu dnia, ale rozłożonych na kilka regularnych posiłków. Czym innym jest dostarczenie np. 1500 kcal w pięciu częściach, a czym innym spożycie ich naraz, bo Twój organizm nie da rady ich wtedy spożytkować, a cały nadmiar odłoży w postaci niechcianego tłuszczu.

Ulubione pierogi wigilijne możesz jeść bezkarnie, jeśli wspomożesz organizm suplementem SlimGo Carb Blocker, który uniemożliwi wchłanianie węglowodanów i zapobiegnie odkładaniu się tkanki tłuszczowej w organizmie.

7. Gdy jesteś gościem u rodziny lub znajomych i od kilku godzin siedzicie przy suto zastawionym stole, słuchaj swojego organizmu. Nie podjadaj, jeżeli nie czujesz już głodu.

8. Pamiętaj o uzupełnianiu płynów. Przed większym posiłkiem dobrze jest wypić szklankę wody z cytryną, a w jego trakcie pić wodę i słabą herbatę. Unikaj natomiast napojów słodzonych i gazowanych.

9. Unikaj ciast i słodyczy, ponieważ w trakcie świąt ilość spożytych kalorii i tak będzie większa niż zwykle. Jeżeli jednak Twoja silna wola idzie w zapomnienie na widok pysznych i słodkich wypieków, warto wspomóc się suplementem SlimGo Sugar Bocker, który zahamuje proces przekształcania się cukrów prostych w tłuszcz i ograniczy chęć na słodycze.

10. Co warto zjeść: ryby bez panierek, ryby w galarecie, rybę po grecku, sałatki (ale unikaj tych z dodatkiem majonezu), pij barszcz czerwony i kompot z suszu. Ale zawsze miej na uwadze, że święta są okresem bardzo rodzinnym, gdzie większość czasu spędzamy przy obfito zastawionym stole. Dlatego wspomóż swoją wątrobę w tak ciężkiej dla niej pracy: zacznij stosować na kilka dni przed świętami suplementy Hepafar i Acai Detoxan, aby wspomóc metabolizm i oczyszczanie organizmu z toksyn, a także usprawnić pracę wątroby.

News Tags