Jak podjadać w nocy, aby nie utyć?

13-09-2017

Prowadzisz intensywny tryb życia i jedynie wieczorem masz czas, który możesz  wykorzystać na oglądanie swoich ulubionych programów, filmów lub czytanie książek. Nieregularne posiłki w ciągu dnia, przemęczenie i późne chodzenie spać sprzyjają wieczornemu podjadaniu. Starasz się zjeść lekką kolację, aby nie mieć problemu z zasypianiem, jednak dokuczliwy głód również nie pozwala Ci spać, dlatego sięgasz po przekąski. Podjadanie niestety kończy się dodatkowymi centymetrami i oponką wokół brzucha. Dowiedz się, jak jeść wieczorem, aby nie przytyć! 

 

Pierwszym krokiem, który pomoże Ci zapobiec napadom obżarstwa, jest usunięcie z kuchni produktów niezdrowych - chipsów, czekoladek, batonów, krakersów i wszystkiego, co lubisz podjadać podczas oglądania serialu. Zamień niezdrowe, śmieciowe przekąski na jedzenie, które nie tylko zaspokoi apetyt, ale także przyśpieszy Twój metabolizm. 

 

Wspomnienie lata: jogurt grecki z borówkami 

 

Jeżeli masz apetyt na coś słodkiego, sięgnij po jogurt grecki o niskiej zawartości tłuszczu i dodaj do niego garść borówek amerykańskich. Sezon na te owoce wciąż trwa, dlatego skorzystaj z okazji i zamroź kilka porcji - z pewnością przydadzą się zimą. 

 

Popcorn 

 

Tak, dobrze przeczytałeś/aś! Popcorn jest jedną z najlepszych przekąsek, po jakie możesz sięgnąć podczas nocnego napadu głodu. W porównaniu do tradycyjnych ziemniaczanych chipsów, zawiera o wiele mniej tłuszczu, a o wiele więcej błonnika. 

 

Zamrożone owoce zamiast kubełka lodów 

 

Zamrożone banany czy ananasy są świetnym substytutem lodów. Jeżeli zdarza Ci się w ciągu jednego wieczoru pochłonąć całe pudełko kalorycznych i tłustych lodów sklepowych, zawsze trzymaj w lodówce zamrożone owoce. 

Przepis na zdrowe lody czekoladowe: 2 zamrożone banany zmiksuj na gładką masę. Dodaj czubatą łyżeczkę kakao naturalnego i dokładnie wymieszaj. Smacznego! 

 

Orzechy - ale z umiarem! 

 

Migały, orzechy laskowe, orzechy włoski i brazylijskie są niezwykle ważnym składnikiem naszej diety. Składniki w nich zawarte wpływają korzystnie na zdrowie układu sercowo-naczyniowego, kondycję naszych włosów i paznokci oraz równowagę gospodarki hormonalnej. Niestety są również wysokokaloryczne. Aby dostarczyć organizmowi odpowiednią dawkę składników odżywczych i zaspokoić głód, wystarczy zjeść w ciagu dnia od 25 do 30 gramów orzechów. 

 

Możesz również zupełnie zrezygnować z podjadania i schudnać! 

 

Sięgnij po napój PsylliSlim, który pomoże Ci zapanować nad apetytem, przywrócić komfort trawienny i przyśpieszyć pracę jelit - wszystko dla utraty wagi i mniejszego obwodu w pasie.


 

PsylliSlim to produkt dla Ciebie, jeśli:

 

  • cierpisz na zaparcia i kłopoty trawienne
  • marzysz o mniejszym obwodzie talii
  • trudno jest Ci zrezygnować z ulubionych potraw - zwłaszcza słodkich
  • nie potrafisz kontrolować ilości spożywanych posiłków - jesz zbyt często lub zbyt dużo 
  • stale odczuwasz głód