Jak najlepiej oczyścić organizm z toksyn?

09-01-2015

W okresie wakacyjnym zazwyczaj odpuszczamy sobie wszystkie nasze postanowienia i diety, które stosujemy mniej lub bardziej regularnie. Dlatego z początkiem jesieni szczególnie często pojawia się potrzeba regeneracji organizmu i oczyszczenia go z toksyn. Poniżej podpowiemy Wam, jak to zrobić.

Podczas gdy odkładanie się nadmiaru tłuszczu w organizmie nie wywołuje natychmiastowego stanu alarmowego, to toksyny taki stan sygnalizują. Dlatego też Twoja wątroba w pierwszej kolejności próbuje zapobiec przedostaniu się ich do krwi. W przeciwnym wypadku, gdy szkodliwe substancje chemiczne trafią do krwioobiegu, stamtąd zaczynają siać powolne, ale skuteczne spustoszenie w całym ciele.

Wątroba za wszelką cenę stara się do takiej sytuacji nie dopuścić. Dopiero gdy upora się z problemem toksyn, w następnej kolejności rozpoczyna rozkład tłuszczy. W takim procesie rozkładu komórki tłuszczowe zostają rozbite do postaci, w której mogą zostać wydalone z organizmu. Dlatego właśnie dopiero organizm oczyszczony z toksyn może rozpocząć skuteczne odchudzanie. Wcześniej jest to niemożliwe. Detoksykacja powinna więc być pierwszym krokiem w walce o szczupłą sylwetkę.

Aby więc zrealizować swoje plany i pozbyć się zbędnych kilogramów, a przede wszystkim poczuć się lepiej i odzyskać energię, zaplanuj kilkudniową detoksykację. Pomoże Ci w tym 5 naszych wskazówek:

  • Rozpocznij dzień od letniej wody z sokiem z cytryny, połową łyżeczki Healthie Bio Acai lub sokiem z aloesu.
  • W ciągu dnia wypij ok. 2 litrów płynów, takich jak letnia woda z cytryną, herbaty (białe, czerwone) oraz czystek i mieszanki ziół, takich jak rumianek lub koper włoski. Dodatkowo możesz wspomóc się suplementem WaterLost, który usunie z organizmu nadmiar wody wraz z toksynami.
  • Przez około 3 dni stosuj dietę, w której minimum 2 posiłki będą w postaci płynnej, czyli mogą to być koktajle i zupy krem, które odżywią Twój organizm i nie obciążą przewodu pokarmowego.
  • Codziennie pij koktajl z zielonych warzyw z dodatkiem jarmużu, zielonego ogórka i selera naciowego lub z kiwi i grejpfruta z dodatkiem oleju z pierwszego tłoczenia (łyżeczka - np. lniany) i jagód goji (1 łyżeczka), które są bombą witaminowo-mineralną.
  • Zrezygnuj ze słodyczy, makaronów oraz chleba, a zastąp je komosą ryżową, kaszą jaglaną, ryżem brązowym lub dzikim.