Ile brzuszków trzeba zrobić, żeby wreszcie mieć „kaloryfer”?

02-08-2017

Może wielu z Was będzie tym faktem zaskoczona, ale nie trzeba robić brzuszków żeby mieć „sześciopak”. Wystarczy spalić tkankę tłuszczową, aby zyskać kształty gwiazdy fitness. 

 

„Sześciopak” to oczywiście mięśnie, jednak żeby były one widoczne nie wystarczy wykonywać codziennie niezliczone ilości brzuszków i innych ćwiczeń wzmacniających. Nieatrakcyjny wygląd brzucha wynika najczęściej z nadmiernego otłuszczenia, nie zaś ze zbyt słabych mięśni. Aby uzyskać płaski brzuch należy spalić tkankę tłuszczową nagromadzoną w całym organizmie - niestety nie da się jej redukować miejscowo. 

Przeciętna, w miarę szczupła osoba ma od 18 do 24% tłuszczu w swoim organizmie. Według instruktorów fitness widoczne „krata” na brzuchu pojawia się gdy zredukujemy go do mniej niż 15%. Wynika z tego, że tylko niewielki odsetek osób na całym świecie może pochwalić się idealną rzeźbą brzucha. Jeżeli chcesz do nich dołączyć, musisz zredukować tkankę tłuszczową i dbać o odpowiedni rozkład mikroskładników w posiłkach. 

 

Odpowiednia porcja białka w każdym posiłku 

Nie musisz ważyć jedzenia i wyliczać dokładnie kalorii zawartych w każdym posiłku. Przeciętny mężczyzna powinien w każdym posiłku zjadać produkt zawierający pełnowartościowe proteiny o wielkości swoich dwóch dłoni bez palców, kobieta zaś jednej dłoni. Dzięki stosowaniu tej zasady, wyregulujesz swój poziom cukru we krwi oraz podkręcisz metabolizm. 

 

Porzuć alkohol i kaloryczne przekąski 

 Czy wiesz, że jeden kufel jasnego piwa zawiera od 350 do 400 pustych kalorii? A w weekend zwykle nie kończysz na jednej szklaneczce…Kobiety bardzo często wybierają piwa smakowe lub dodają do zwykłego różnego rodzaju syropów smakowych, czyli dodatkowe podwyższają kalorykę tego napoju. Alkohol hamuje procesy spalania tłuszczu, niszczy witaminę B, powoduje odwodnienie oraz dostarcza jedynie pustych kalorii. 

Po skończonym treningu masz w zwyczaju nagradzać się ulubionymi niezdrowymi przekąskami? Zapomnij o tym! Jeżeli nie możesz się oprzeć łakociom, wyznacz sobie jeden dzień w tygodniu, w którym pozwolisz sobie na kaloryczny deser. Codzienne podjadanie niweczy Twoje wszystkie starania i sprawia, że stoisz w miejscu. 

 

Ćwicz krócej, ale bardziej intensywnie! 

Aby mieć smukłe ciało i płaski brzuch, nie trzeba godzinami pedałować na rowerku stacjonarnym. Skróć długość trwania swoich treningów, ale zadbaj o to by były one bardzo intensywne. Każdy trening musi stanowić wyzwanie! Nawet 20 min dziennie będzie miało dobroczynny wpływ na Twoją sylwetkę. Aby osiągnąć jeszcze szybsze efekty wystarczy, że przed planowaną aktywnością wypijesz szklankę napoju BootBurn Active. Zawiera on czystą L-karnitynę, która w naturalny sposób pozwoli Ci spalić o 16% więcej tłuszczu. 

 

Czego możesz oczekiwać od BootBurn ACTIVE

  • do 16% więcej spalonych kalorii podczas wysiłku 
  • szybsza utrata zbędnych kilogramów 
  • pomoże Ci zmniejszyć obwód bioder i brzucha 
  • szybszy metabolizm i więcej energii