Dieta czy ćwiczenia? Najlepszy sposób na odchudzanie

15-06-2020

To powszechna wiedza: aby schudnąć, należy jeść mniej i więcej się ruszać. A jeśli chcesz schudnąć błyskawicznie – bo na horyzoncie wakacje, ważna impreza albo po prostu nadmiarowe kilogramy z zimy zaczynają Ci ciążyć? Na czym lepiej się skupić – na ćwiczeniach czy na diecie? Często decydujemy się na jedno albo drugie, a kiedy wybrana metoda okazuje się nieskuteczna, łatwo się zniechęcamy.

Dlaczego nie chudnę, mimo że ćwiczę?

Musisz pamiętać, że dla skutecznej utraty ciała konieczne jest osiągnięcie deficytu kalorycznego. Oznacza to, że musisz dostarczać ciału wraz z pożywieniem mniej kalorii niż ich zużywasz. Uprawianie sportu to doskonały sposób na zwiększenie deficytu kalorycznego – intensywny trening pozwala spalić kilkaset kalorii dziennie więcej niż kiedy nie jesteśmy aktywni.

Ale uwaga! Bardzo często, kiedy zaczynamy ćwiczyć… jemy też więcej! Wydaje nam się, że skoro się ruszamy, musimy jeść jeszcze więcej. W ten sposób wyrównujemy deficyt kaloryczny i w rezultacie jemy ciągle tyle samo. Owszem, zbudujemy w ten sposób mięśnie i kondycję, ale nie zrzucimy kilogramów.

Dlaczego nie chudnę, mimo że nie jem?

Słynne diety uderzeniowe to często pierwszy wybór, jeśli zależy nam na szybkich rezultatach. Diety 100 kcal albo 1200 kcal nie dostarczają jednak ciału wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dlatego jedząc bardzo mało, możesz nie mieć siły na ćwiczenia. Zresztą nie tylko na ćwiczenia! Poza tym stosując drastyczne diety na własną rękę, bardzo łatwo zrobić to nieumiejętnie. Zamiast 5 jemy 3 posiłki dziennie, pomiędzy którymi nieustannie zmagamy się z uczuciem głodu, który nie pozwala nam się skupić na żadnej czynności.

Tak, prawdopodobnie taka dieta przyniesie pożądany skutek w postaci utraty wagi. Bardzo możliwe, że skończy się też szybkim efektem jo-jo po jej odstawieniu. Zwłaszcza, jeżeli stosujemy ją, aby schudnąć do jakiegoś terminu, np. do urlopu – nie przestrzegamy wtedy odpowiedniego okresu wychodzenia z diety, czyli stopniowego zwiększania podaży kalorycznej. Na skutek takiej niskokalorycznej diety nasz metabolizm drastycznie zwalnia.

Aby schudnąć, musisz… ruszać się i jeść

Ćwiczenia i zdrowa dieta to najlepszy duet odchudzający. Aktywność fizyczna pomaga zwiększać deficyt kaloryczny, a ponadto napędza metabolizm. Przy okazji pomaga ujędrniać skórę, co jest bardzo ważne, jeśli nie chcesz, aby po zakończeniu odchudzania wyglądała nieestetycznie. Zdrowa, odpowiednio zbilansowana dieta daje siłę i pozwala ciału budować mięśnie – powinna opierać się na rozsądnych ilościach produktów nieprzetworzonych, w których dominują warzywa i owoce.

Napędzaj metabolizm i zwiększaj wyniki treningów z FatOut!

Jeśli jesteś zdecydowana na rozpoczęcie odchudzania, ale brakuje Ci motywacji, możesz skorzystać z suplementów diety, które pomogą Ci przejść przez ten proces. FatOut! Thermoburn to termogeniczny spalacz tłuszczu w kapsułkach. Jego formuła delikatnie podnosi wewnętrzną temperaturę ciała – nie odczujesz tego, ale Twój organizm będzie spalał więcej kalorii, zarówno podczas treningu, jak i w stanie spoczynku.

Działanie FatOut! jest dwukierunkowe:

Po pierwsze, wspiera aktywność fizyczną – zawiera dodatek L-karnityny, która przyspiesza przemianę tkanki tłuszczowej w energię, a także proces regeneracji mięśni po treningu. Kofeina zawarta w produkcie nie tylko zwiększa spalanie tłuszczu, ale też podnosi Twoją wydajność i siłę na ćwiczenia.

Po drugie, pomaga utrzymać prawidłową dietę – produkt zawiera wyciąg z Garcinia Cambogia, który pomaga stabilizować poziom cukru we krwi, dzięki czemu hamuje apetyt i zapobiega nagłym napadom głodu.

 

FatOut Thermoburn 2+1

Ekstremalnie szybkie spalanie tłuszczu! Bestseller SHAPE iT w Super Pakiecie

FatOut Thermoburn 2+1 -33%

Normalna cena: 149,70 zł

Twoja cena: 99,80 zł

× Zamknij