Czas na detoks!

04-09-2017

Lato dobiegło końca. Mamy nadzieję, że wróciłaś z urlopu wypoczęta, pełna energii i z całą masą wspaniałych wspomnień. Niestety, Twoja figura sprzed urlopu również stała się jedynie wspomnieniem...Lody, gofry, kiełbaski z grilla i inne wakacyjne pyszności pozostawiły po sobie pamiątkę w postaci nadprogramowych kilogramów. Pomożemy Ci wrócić do formy! 

 


Lato - czas relaksu 

Wiosną ciężko pracowałaś, aby móc zaprezentować na plaży zgrabne, wysportowane ciało. Dopięłaś swego! Szczupłe uda, płaski brzuch i wąska talia… Nigdy nie prezentowałaś się tak dobrze w bikini. W czasie urlopu postanowiłaś odpocząć nie tylko od pracy i domowych obowiązków, ale także od diety. Na śniadanie jadłaś lody, na obiad hamburgera z  frytkami, a wieczorem zamawiałaś z przyjaciółmi pizzę i popijałaś wino. Na regularne treningi również nie starczało Ci czasu. Dużo przyjemniej jest przecież wylegiwać się na plaży niż przerzucać ciężary na siłowni, prawda? Spójrzmy prawdzie w oczy - nie trzymałaś się zdrowych nawyków i… NIE MA W TYM NIC ZŁEGO. Wakacje są raz w roku i należy wykorzystać je w pełni! Jednak wszystko co dobre szybko się kończy i przyszedł czas by zadbać o swoje zdrowie i wrócić do dawnej kondycji. 

 

NOWY POCZĄTEK 

Przestań patrzeć w lustro i załamywać ręce nad oponką, którą wyhodowałaś w ciągu tych dwóch miesięcy. Wrzesień jest idealnym czasem, aby wrócić do dobrych nawyków. Nie traktuj jesieni, jako końca przyjemności, tylko spójrz na wrzesień, jak na „nowy początek” zwiastujący przyjście czegoś bardzo dobrego! 

 

Rozpocznij detox 

Doskonałym sposobem, który pozwoli Ci powrócić na właściwe tory po wakacyjnym urlopie od diety, jest detoks! Oczyszczanie organizmu kojarzy Ci się z głodówką lub dietą składającą się wyłącznie z sałaty? Nic bardziej mylnego! Detoks może być przyjemny. 

 

Co jeść podczas detoksu? 

  • Przede wszystkim musisz wyeliminować ze swojej diety alkohol, przetworzoną żywność, cukry oraz tłuszcze nasycone. Detoks będzie dla Ciebie powrotem do zrównoważonej diety i zdrowia. Posiłki podczas detoksu staraj się spożywać regularnie. 
  • Aby organizm mógł skutecznie eliminować toksyny, musisz pić dużo wody. Możesz także wspomóc się herbatkami ziołowymi np. naparem z liści pokrzywy. oczywiście bez cukru!
  • Świeże warzywa i owoce dostarczą Twojemu ciału wszystkim niezbędnych witamin i minerałów. Podczas detoksu staraj się opierać swoją dietę przede wszystkim o naturalne i nieprzetworzone składniki. A nie ma nic bardziej naturalnego niż surowe warzywa i owoce!
  • Jedz chude mięso i tłuste ryby. Zamiast krwistego steku wołowego i soczystej karkówki wybierz gotowanego kurczaku lub pieczonego indyka. Jeżeli wybierasz ryby, to pamiętaj, że to tłuste ryby morskie (tj. tuńczyk, łosoś, makrela) są najbardziej wartościowe. 
  • Pełne ziarna. Nie jest prawdą, że podczas detoksu trzeba całkowicie zrezygnować z węglowodanów. Wystarczy, że zamiast białego pieczywa wybierzesz to pełnoziarniste, a na obiad zjesz kaszę gryczaną z warzywami zamiast spaghetti carbonara.
  • Nie zapominaj, aby do każdego posiłku dodać umiarkowaną ilość zdrowego tłuszczu - oliwy z oliwek, orzechów i pestek lub awokado. 

 

Pomóż swojej wątrobie! 

Wątroba jest organem, który bierze czynny udział w procesie detoksykacji. Zadbaj o jej zdrowie razem z 30 DAYS LIVER DETOX