Ćwicz na kanapie!

20-05-2016

Istnieje wiele prostych sposobów na spalenie kalorii innych niż siłownia. Wykonując proste ćwiczenia podczas oglądania telewizji, zaoszczędzisz czas i pieniądze, a co najważniejsze pozbędziesz się nadmiernych kilogramów!

 

To takie proste! Możesz wykonywać przysiady, skłony lub brzuszki. Nie potrzebujesz żadnego sprzętu, a Twoje kalorie zaczną znikać same! Dzięki ćwiczeniom w domu skontrolujesz masę ciała, zwiększysz wytrzymałość oraz poprawisz kondycję fizyczną i psychiczną.

Oto kilka propozycji ćwiczeń:

  • Krzyżowanie nóg pomaga wyrzeźbić nogi i brzuch: usiądź na brzegu kanapy z wyprostowanymi plecami, wyciągnij nogi przed siebie i utrzymaj tę pozycję. Krzyżuj nogi naprzemiennie (jedna nad drugą w poziomie) oraz podnoś je wyprostowane (naprzemiennie góra i dół)
  • Połóż się na plecach na kanapie z wyprostowanymi nogami. Unieś nogi na wysokość 7-8 cm i wyciągnij ręce nad głową. Przyciągaj ugięte kolana do klatki piersiowej i ramion, aby chwycić łydki. Wróć do pozycji wyjściowej i powtarzaj ćwiczenia do czasu, aż ci się nie znudzi
  • Ćwiczenie, które ma wpływ na cały organizm. Energicznym ruchem połóż się w pozycji do pompek. Następnie w podskoku przybliż nogi do klatki piersiowej, stale trzymając ręce na podłodze. Podskocz i unieś ręce nad głowę. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie kilkakrotnie. Każda minuta tego ćwiczenia spali 10 kalorii.