5 niezawodnych sposobów na odchudzanie

08-03-2018

Odchudzanie nie musi być trudne! Do wymarzonej sylwetki dzieli się 5 prostych kroków. Przekonaj się sama.  


 1. CEL 

Jeżeli dopiero rozpoczynasz swoja przygodę z odchudzaniem, powinnaś na samym początku wyznaczyć sobie jasny cel i zapisać go na kartce. Sprecyzowanie swoich oczekiwań jest pierwszym krokiem do ich realizacji. Ważne jest, aby cel był realny! Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 3-4 kilogramy, podziel ten cel na etapy, które będą do osiągnięcia. Pamiętaj, że skuteczne odchudzanie to proces wymagający czasu.

 

2. PLANOWANIE 

Punkt ten dotyczy wszystkich aspektów Twojego odchudzania. Skuteczne działanie powinno być oparte o przemyślane planowanie. Układanie planu żywieniowego z tygodniowym wyprzedzeniem pozwoli Ci uniknąć pokus i marnowania żywności. Sprecyzowanie rodzaju aktywności fizycznej, ustalenie grafiku ćwiczeń pozwolą Ci przejąć pełną kontrolę nad regularnością treningów i lepiej monitorować postępy. Każdemu czasem się nie chce ruszyć z domu. W takich chwilach przypomnij sobie, jak dobrze się czujesz po wykonanym treningu!

 

3. ODŻYWIANIE 

Jeżeli chcesz schudnąć, zadbaj o odpowiednie odżywienie organizmu. Niestety bardzo często wpadamy w pułapkę liczenia kalorii i zamiast przemyślanej, dobrze zbilansowanej diety zaczynamy stosować głodówkę. Żeby schudnąć, trzeba jeść, dlatego staraj się zapewnić sobie od 3 do 5 odżywczych posiłków w ciągu dnia. Powinny one bazować na nieprzetworzonych, naturalnych składnikach, dużej ilości świeżych owoców i warzyw oraz pełnowartościowym białku. Staraj się jak najczęściej przygotowywać posiłki sama. To naprawdę nie muszą być wyszukane dania! Jeśli kupujesz gotowe posłki, sięgaj po te z najkrótszą listą składników.  Szybko się przekonasz, że dobrze odżywiony organizm to także mniejsze ryzyko i potrzeba sięgania po niezdrowe przekąski.

 

4. PODJADANIE 

Trzymasz się zdrowych posiłków, regularnie ćwiczysz, ale Twoja waga nie chce ruszyć w dół? Przyczyną może być niekontrolowane podjadane między posiłkami. Wiele z nas sięga po przekąski zupełnie bezmyślnie. Tu ciasteczko, tam słodka kawa w kawiarni (czy wiedziałaś, że Twoja ulubiona latte ze słodkim syropem może zawierać ponad 300 kcal?!), po drodze banan (przecież jest zdrowy), a w pracy ktoś poczęstował czekoladką (głupio było odmówić, prawda?). Zrób uczciwy rachunek sumienia! Pomocny bardzo będzie dzienniczek żywieniowy. Zapisuj wszystko, co zjadłaś. Wnioski przyjdą same. 

 

5. GARCINIA CAMBOGIA I ZIELONA KAWA 

Pragniesz szybkich i widocznych efektów odchudzania? One pomogą spełnić Twoje marzenia. Wpływ Garcinia Cambogia i zielonej kawy na proces odchudzania został potwierdzony badaniami naukowymi. To połączenie stanowi niezawodne sparcie, jeśli chcesz zrucić zbędne kilogramy.

 

Dowiedz się więcej o Garcinia Cambogia i zielonej kawie >>