4 proste kroki, aby jeść więcej i chudnąć

4 proste kroki, aby jeść więcej i chudnąć

30-04-2015 | Posted by Natalia

Pierwsza myśl, jaka przychodzi do głowy, gdy chcemy rozpocząć odchudzanie, to: jedz mniej i więcej się ruszaj. Aktywność fizyczna jest w tym przypadku jak najbardziej wskazana. Pomaga nie tylko w zrzucaniu zbędnych kilogramów, ale ma także pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Ale jak zacząć mniej jeść, skoro jest to jedna z najprzyjemniejszych czynności w ciągu dnia? Mamy dobrą wiadomość! Nie musisz ograniczać swoich posiłków, wystarczy tylko wprowadzić te cztery proste zasady.

Wśród wielu popularnych diet, tych bardziej i mniej skutecznych, znalazłyśmy dla Ciebie skuteczną alternatywę. Jest to dieta oparta na strategii wypierania. Polega ona nie na zmniejszeniu posiłków, ale raczej na zastąpieniu niektórych składników ich zdrowymi zamiennikami. Aby tego dokonać, musisz przestrzegać tylko czterech prostych zasad:

1. Zacznij jeść prościej. Zamiast kalorycznego i sztucznego sosu do sałatki, dodaj do niej po prostu oliwę z oliwek i przyprawy. Przeprowadzone ostatnio badania udowodniły, że już w ciągu 18 dni może zmienić się nasz nawyk żywieniowy. Stąd prosty wniosek: jeśli jesz prościej, zmieniają się Twoje przyzwyczajenia.

2. Warzywa, warzywa, warzywa. Dodawaj je do każdego dania, jeśli uznasz, że jest ono za mało sycące. Niech warzywa posłużą Ci też jako najlepszy zamiennik dodatków, takich jak np. chleb. Zamiast prostej jajecznicy zrób warzywny omlet. Wrzuć na patelnię warzywa, które lubisz, zalej je jajkiem i przypraw do smaku. Sycące i pełne wartości odżywczych śniadanie gotowe!

3. Zastąp niezdrowe produkty ich zdrowymi odpowiednikami. Gwarantujemy, że Twoje dania będą tak samo pyszne, a dodatkowo dostarczą Ci więcej wartości odżywczych. Usuń ze swojego talerza frytki, a zamiast nich zjedz pieczone bataty (lub prościej i taniej: kaszę gryczaną). Dzięki temu zapewnisz sobie zdrowie, więcej cennych skladników odżywczych i szczupły wygląd. Czego chcieć więcej?

4. Zjedz coś słodkiego. Tak, nie przewidziało Ci się ;) Wiemy, jak ciężko jest żyć bez słodyczy. Dlatego nie namawiamy Cię do całkowitego ich wyeliminowania ze swojego jadłospisu. Spróbuj tylko zmienić delikatnie ich formę. Zamiast czekolady mlecznej weź gorzką, zamiast czipsów wybierz orzechy, a kaloryczne ciasta zastąp sałatką owocową.

Pamiętaj, że jedzenie jest jedną z najprzyjemniejszych czynności w ciągu dnia. Dlatego celebruj ten moment, poświęć przygotowaniu swoich dań trochę więcej czasu, zastosuj się do naszych wskazówek. Głód prowadzi do frustracji, dlatego jeśli posłuchasz przygotowanych przez nas rad, będziesz jeść więcej, a jednocześnie schudniesz i utrzymasz efekty odchudzania. Trzymamy za Ciebie kciuki!

News Tags